Eget tema 28: Återkommer (365/365)

Sista bilden för i år blir en bild på solen som återkommer mer och mer. 🙂 Även jag återkommer nästa år i denna otroligt trevliga och givande utmaning. Jag  vill tacka alla er som kikat in och lämnat en kommentar på mina bilder under året och önska er alla en god fortsättning och ett riktigt gott nytt år!!!

Stor kram till er alla från mig ❤

IMG_3674

22 tankar på “Eget tema 28: Återkommer (365/365)

  1. Grattis till målgång! Kul att du ska fortsätta – ska länka om när jag skrivit klart här. Det är kul att se tolkningar från vårt avlånga land och följa med.

    God fortsättning på det nya året!!

    • Tack, det är ”vårt” berg alldeles ovanför huset. Där har jag många timmar och utflykter. 🙂 Verkar tyvärr dröja lite innan de kan göra några skidspår… Från -26 till +5 på tre dagar – Ogillar!
      God fortsättning på det nya året!

    • Jag tycker också om snö och lite lagom kyla. Förra vintern snöade det knappt alls, mest regn, och då blir det verkligen inte kul. Vi har ju ändå samma längd på vintern, innan värmen kommer på våren. Nej, snö och lagom kallt ska det vara. Just nu är det -26 och vi myser vid brasan.
      Syns igen i januari!! 🙂

    • Tack! Nu har det vänt – ljuset kommer tillbaka mer och mer. Nästan så att det märks redan nu, kanske för att det varit så klart…
      Hoppas att vi ses igen nästa år (om ett par dagar)!
      Sköt om dig så länge och gott nytt år!!

  2. Stort grattis till målgången! Det har varit trevligt att fått följa dig och dina tolkningar under året. Kul att du också fortsätter nästa år. Julkram till dig med, Gott slut på 2014 och Gott Nytt År!

Kommentera gärna