20: Bikini (287/365)

Letar teman i ”gamla” bilder från i sommar och letade bikini, hur svårt kan det vara? Jag har massor av fina bilder på flickorna när de badar, solar och leker i bikini, men ingen jag ville dela på internet… Det blev till slut den här när min stora tjej tog på hatt och simpuffar för att skoja till en bild.

Jag och de som tillverkar bikinis för barn är inte riktigt överens om hur de ska se ut för 7-13-åringar. Det finns måååånga minitrianglar och pyttetrosor, går helt bort, och sen finns det med volang som går helt bort för min flicka. Inte lätt att hitta nåt mitt emellan. 😦

20 bikini

6 thoughts on “20: Bikini (287/365)

  1. Håller med och jag lägger inte ut vilka bilder som helst på mina barnbarn….sjuklingar finns det gott om på internet och jag blir ”mörkrädd” när jag ser hur en del lägger ut bilder på sina barn…tanklöst är ordet.

Kommentera gärna

