Eget tema 10: Fem i rad (200/365)

Fem ungar i rad – jag vann! 😉

fem i rad

6 thoughts on “Eget tema 10: Fem i rad (200/365)

  1. Vilken fin bild och jättekul tema! Man ska verkligen ha med kameran överallt. De står i rad men precis som skolbarnen när de ställer upp på led hemma vid grannskolan så står inte alla rätt fram och lyssnar på fröken..

    • 1000 tack! Jag bara ler när jag läser din kommentar, eftersom jag är lärare och ser några härliga spralliga ansikten framför mig. Det är inte alla som har tid att stå i kö och vänta, de är alldeles för nyfikna på världen för det. 😀

    • Tack, de var fem i första klass och minst lika många i den äldre klassen. Fröken (mamman) var inte så orolig för de äldre, fast de var inte alltid så snälla med de yngre…

Kommentera gärna

