17: Beroende (55/365)

Jag är beroende av att träna, både kroppsligt och själsligt!

Tränar jag inte får jag ont (föddes med glappa leder överallt och längtar tills jag blir gammal då man tydligen ska blir stelare) och då är det ju tur att jag älskar att röra på mig. Jag har bl.a. varit gruppträningsinstruktör i 20 år, men slutade just innan jul och nu tar jag bara emot instruktioner. Kallas av de närmaste för ”Duracell-Ullis”, bara en sån sak…  😉

Mina gympadojor fick gestalta mitt hälsosamma beroende, för det finns ju sämre 🙂

17 Beroende

15 thoughts on “17: Beroende (55/365)

  1. Snygg bild! Är skorna bra alltså? Inneskor, eller ute? Tänkte om det är något för mig med samma dåliga knän osv, för jag måste veeerkligen köpa nya inneskor (haft mina sen 2008….. Skämmes!)
    Kramis!

    • Lederna blir glappa för att jag har för långa senor och sånt som ska hålla allt på plats. Sen jag var tre år har knäna krånglat och jag måste träna för att hålla ihop. Då är det ju skönt att det är ett av dt roligaste jag vet. 😀

Kommentera gärna

