16: Barnprogram (42/365)

Okej, jag erkänner, jag gjorde fel. Jag har fotat på bion fast man inte får, men det gick fort, bara en bild, oskarp och liten sådan för jag var snabb, och absolut inte filmat… och det var ju för en bra sak – min blogg… Tror ni att jag blir förlåten?  :-/

Jag älskar Disneys filmer lika mycket som mina barn gör! (?) De är välgjorda, härlig musik, det finns alltid skratt, lite spänning och delar som berör på många olika sätt. Den senaste ”Frost” är inget undantag och vi skrattade högt i salongen hela familjen.

Jag tycker det är riktigt bra ”BARNPROGRAM”, fast man inte kan se dem på Bolibompa 😉

fros

2 thoughts on “16: Barnprogram (42/365)

Kommentera gärna

