38: Dåligt samvete (34/365)

Ibland undrar jag om det ändå inte mest är positivt att jag är med i denna utmaning, fast jag känner mig lite insnöad i teman. Jag ser saker på ett helt annat sätt när jag letar teman och nu har jag dessutom gjort något åt mitt dåliga samvete.

Detta är inga vackert komponerade foton och dessutom är det första oskarpt (vilket kanske är bra), men mitt före detta dåliga samvete är borta i och med den högra bilden 😉

Trevlig helg alla som tittade in och alla er andra med!! 😀

6 thoughts on “38: Dåligt samvete (34/365)

  1. Det var ett bra tänk kring detta tema! Javisst får man ett annat seende med teman men det finns också andra fotoutmaningar man kan vara med på samtidigt som denna. Jag har också en annan fotoblogg där jag lägger in de utmaningarna. Och inte behöver man ha dåliga bilder för att man hastar igenom utmaningen – det gjorde jag de två första åren – klar i augusti och jag tror nog att jag har samma kvalitet då som nu när jag tar det lugnare 😉

    • Kul att vara med för tredje året och att du har lyckats båda tidigare. Grattis! jag har läst på någons sida om ”Trilling” och det verkar också kul, men i år nöjer jag mig med EN utmaning. Jag brukar säga till mig själv och min omgivning att man gärna ska ta just en utmaning i taget och det är inte alltid jag lever som jag lär… Älskar att ha många järn i elden, men ibland räcker inte tiden till 😉

      Kvalitet eller inte? Som jag skrev till BatongAmanda alldeles nyss: ”Jag känner att mina bilder kommer att vara av olika kvalitet och det är ju som du skriver MIN egen utmaning. Jag tycker det är jätteskoj att kika runt och få inspiration på andra bloggar och jag kan ”gå igång” lika mycket på en rolig tolkning med sämre kvalitet som en tekniskt jättefin.”

      Trevlig helg!! 🙂

  2. Oj känner att jag också har dåligt samvete! Kan man anställa dej, hahaa…! Modigt att fota skulle inte ens tordas göra samma med mitt arbetsrum som aldrig blivit klart under 2 år! Ännu får jag upp dörren men det är skönt när den går att ha stänga och glömma eländet! Är totalt oanvändbart i dagens läge då det är fullknökat med prylar! Alla ser olika på teman i Utmaningen och en del hastar bara igenom och andra går in för det stenhårt! Vad som är bäst är ändå en själv för det är ens egna Foto-Utmaning!!! Kram ;D

    • Jag tänkte lite så: Vågar jag lägga ut en bild på röran? Det tog inte så lång tid alls när jag väl började och det var mest att vika undan kläder och få saker på sin plats. Nu är det gjort och det är skönt! 😀

      Jag känner att mina bilder kommer att vara av olika kvalitet och det är ju som du skriver MIN egen utmaning. Jag tycker det är jätteskoj att kika runt och få inspiration på andra bloggar och jag kan ”gå igång” lika mycket på en rolig tolkning med sämre kvalitet som en tekniskt jättefin.

      Ha en bra helg!! 🙂

Kommentera gärna

